2016. március 1., kedd

Sajtos bagett


Nem a hagyományos foszlós teszkós feeling, de nagyon finom és brutál laktató. És nem utolsósorban egészséges. 

Hozzávalók:
25 dkg túró (én a Lidl-ben kapható Pilosat használtam most)
2 ek. görög joghurt (szintén Pilos)
20 dkg teljes kiőrlésű zabpehelyliszt (Spar Ecofood)
fél csomag sütőpor
ízlés szerint só
1 db tojás

Elkészítés:

A túrót, a joghurtot és a tojást simára kevertem, hozzáadtam ezután a száraz hozzávalókat. Persze figyelni kell közben, hogy ha túl száraznak találjuk akkor még folyadék kell, ha túl nedves akkor tegyünk még hozzá lisztet. Ha megkaptuk a könnyen formálható, picit ragacsos masszánkat, akkor megpróbálunk bagett formát alakítani belőle. A tetejüket megszórjuk reszelt sajttal és előmelegített sütőben kb 25-30 perc alatt készre sütjük. Nekem ebből a mennyiségből 7 db lett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése